INICI > El COPEC > Relacions institucionals > Universitats

VIII CONVERSES PEDAGÒGIQUES A GIRONA

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Relacions Institucionals > VIII CONVERSES PEDAGÒGIQUES A GIRONA


El Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC), representat per la Vocal de Girona, Marta Pagès, ha organitzat juntament amb els Estudis de Pedagogia de la Universitat de Girona (UdG) i la Fundació Ser.Gi, les VIII Converses Pedagògiques sota el nom de: "Veure, mirar i educar", on s’ha tractat com a tema principal, el cinema i els materials audiovisuals com a eina educativa. Han tingut lloc els dies 7, 8 i 9 d’abril a la Casa de Cultura de Girona.

Un acte analític, crític, enriquidor i participatiu, on s’han aportat experiències, coneixements tècnics i experiencials i sobretot reflexions i estratègies per utilitzar el cinema i els mitjans audiovisuals com a elements pedagògics. 

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Relacions Institucionals > VIII CONVERSES PEDAGÒGIQUES A GIRONALa conferència inaugural ha anat a càrrec de Josep M. Serra, degà de la Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG, Marta Pagès, vocal del COPEC a Girona i Lluís Puigdemont, director de la Fundació Ser.Gi. 

En les Converses Pedagògiques també han participat múltiples experts en l'educació, el cinema i mitjans audiovisuals que a partir de diferents metodologies i del seu significatiu coneixement en la matèria, han pogut exposar i compartir les seves experiències i la seva sapiència per aportar-nos altres eines per a educar i generar referències pedagògiques com és el cinema i els mitjans audiovisuals. 

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Relacions Institucionals > VIII CONVERSES PEDAGÒGIQUES A GIRONA


L'acte ha comptat amb professionals de la Pedagogia, com Concepció Torres, secretària de la Junta de Govern del COPEC i directora del Grup de Recerca: Pedagogia i Europa, entre altres. 

Un esdeveniment emocionant i ric en coneixement on la pedagogia i el cinema complementats, han aconseguit amb actes com aquest, ressonar en indrets profunds de l’educació actual i les influències socials. 


Data de publicació: 15/4/2015