mapa web

ÀREA RESERVADA: identificar-se

segueix-nos 

notícies d'actualitat del COPEC segueix el COPEC a facebook segueix el COPEC a twitter segueix el COPEC a linkedin

agenda

trieu:
< juliol 2019 >
dl dm dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

INICI > Comunicació > Premsa

CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora el impacto pedagógico de las series televisivas”

anterior

CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora l'impacte pedagògic de les sèries televisives” 02/2017

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Comunicació > CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora el impacto pedagógico de las series televisivas”



"No són inofensives. Las sèries televisives infantils ocupen la gran part del temps lliure dels nens i adolescents i tenen un impacte al seu comportament, que pot arribar a ser nociu si les famílies no intervenen i deixen que els seus fills i filles consumeixin televisió sense control. Aquesta conclusió es desprèn de l'informe Sèries infantils. Una aproximació d’anàlisi pedagògica, presentat pel Col·legi de Pedagogs de Catalunya, que assenyala que els menors poden mimetitzar patrons de conducta erronis que observen a la petita pantalla y que poden influir de manera negativa a les seves relacions socials i al seu rendiment acadèmic."






Data de publicació: 28/2/2017

comparteix:

 

Col·legi de Pedagogs de Catalunya

contacta - informació general - avís legal - política de privacitat

BARCELONA | Av. Mistral, 20 bis, entl 2. | 08015 Barcelona | Tel.93 217 77 99 | Fax 93 292 95 08 | HORARI

TARRAGONA | Rambla Nova, 12, 1. 2. | 43004 Tarragona | HORARI

GIRONA | C/ Ibèria, 4 | 17005 Girona | HORARI

LLEIDA | Rambla de Ferran, 32 | 25007 Lleida | HORARI