Desconnectar per Connectar
Descripció:
Del del 16 al 19 d’octubre de 2025 tindrà lloc la tercera edició del projecte Museus, Espais de Benestar. En aquesta ocasió, el Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols inaugura el programa amb la jornada Desconnectar per Connectar, una proposta per reflexionar sobre l’impacte de la tecnologia en la salut mental i emocional de la població i dels museus com a espais de refugi i desconnexió digital.
Vivim immersos en un món hiperconnectat: pantalles, xarxes socials, algoritmes i una allau constant d’informació que condicionen la nostra atenció, les nostres emocions i la manera com ens relacionem. La jornada pretén obrir un debat necessari: com poden els museus i el patrimoni cultural ajudar-nos a recuperar l’atenció plena, el benestar emocional i la connexió amb nosaltres mateixos i amb els altres.
És una jornada adreçada a professionals a professionals de la salut, els museus, la cultura, l’educació, la sociologia, la psicopedagogia i altres àmbits afins. Podeu consultar el programa al document adjunt. L’assistència és gratuïta, però cal inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.
Dia/Dies: 16 d’octubre 2025
Horari: 9:00h a 15:00h
Lloc: Monestir de Sant Feliu de Guíxols Sala Abat Panyelles - Plaça del Monestir
Organitza: Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols
Més informació: Inscripcions
Document relacionat: Programa





