Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com EL COPEC PARTICIPA, UN ANY MÉS, COM A JURAT ALS PREMIS FRANZ DE COPENHAGUE DE ENGINYERS BCN | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Vocalies professionals > Vocalia Pedagogia i Escola

EL COPEC PARTICIPA, UN ANY MÉS, COM A JURAT ALS PREMIS FRANZ DE COPENHAGUE DE ENGINYERS BCN

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > EL COPEC PARTICIPA, UN ANY MÉS, COM A JURAT ALS PREMIS FRANZ DE COPENHAGUE DE ENGINYERS BCN


El Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya ha participat un any més com a jurat en l’entrega del premi Franz de Copenhague del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, representat per Àngel Casajús, vocal de Relacions Institucionals.

Avui, dia 26 de maig de 2022, des de la Comissió d’Ensenyament d’Enginyers BCN s’ha participat en el lliurament del IV premi Franz de Copenhague adreçat als alumnes de secundària (ESO i Batxillerat), amb l’objectiu d’estimular la curiositat innata dels alumnes per aprendre, i incentivar-los a desenvolupar els Treballs de Recerca en el camp de les STEAM. 

Els treballs han estat considerats com excel·lents i la discussió i decisió del Jurat ha estat força deliberada.

  • El 1er premi ha estat per l’Ignasi Casas Maxenchs i l'Arnau Noguer Muntal amb el seu projecte "Els porters del futur" de l’Institut Jaume Callis de Vic.
  • El 2on premi ha estat per l’Hugo Habas Sánchez, de l’Institut Isaac Albèniz de Badalona, que ha presentat un treball anomenat "Aerodinàmica: modelisme 3D".
  • El 3er premi s’ha adjudicat a la Naira Àngels Pérez Araya de l’Institut Daniel Blanxart, d’Olesa de Montserrat pel treball "Dones que veuen àtoms".
  • Hi ha hagut una menció especial per l’alumne Tajinder Rattu, amb el títol "Braç robòtic controlat pel mòbil".

Des del COPEC, volem mostrar la nostra satisfacció en la participació de la Comissió d’Ensenyament d’ENGINYERS BCN.

Des de la Vocalia de Relacions Institucionals es continuarà participant en actes com aquests, en els que es valoren les capacitats dels nens, nenes i joves, l’ús d’una metodologia d’investigació rigorosa, l’estructura acadèmica del treball, una presentació acurada, entre d’altres aspectes pedagògics. 

Data de publicació: 26/5/2022