INICI > El COPEC > Qui som > Junta govern
VII JUNTA DE GOVERN 2026-2030
Benvolgudes col·legiades i benvolguts col·legiats, el 13/06/26, vam prendre possessió la VII Junta de Govern del COPEC, en l’acte del 24è aniversari, iniciant una nova etapa que afrontem amb il·lusió, responsabilitat i el ferm compromís de continuar treballant per enfortir el nostre Col·legi i situar les persones col·legiades al centre de la nostra acció.
Durant els propers 4 anys volem consolidar un COPEC més proper, participatiu i útil, capaç de donar resposta als nous reptes de la professió i d’acompanyar els col·legiats i col·legiades en el seu desenvolupament professional. Ho farem escoltant les vostres inquietuds, promovent espais de participació i impulsant iniciatives que reforcin el reconeixement i el valor social de la pedagogia i la psicopedagogia.
En la presa de possessió vaig compartir les línies estratègiques que guiaran aquesta etapa, podeu consultar-les al discurs de presidència i al programa que vaig presentar amb la candidatura. Us convido a conèixer la VII Junta de Govern, un equip plural, compromès i disposat a treballar amb dedicació i vocació per continuar fent créixer el nostre Col·legi:
|
M. Victòria Gómez Serés, col. 38 |
Presidenta |
|
Antoni Navío Gámez, col. 108 |
Vicepresident |
|
Rosa Rodríguez Gascons, col. 160 |
Secretària |
|
Joan Gamero Gómez, col. 850 |
Tresorer |
|
Pau Rodrigo Miralles, col. 2494 |
Vocal de Tarragona |
|
Silvia Vilasaló Cavero, col. 1478 |
Vocal de Lleida |
|
Susanna Arjona Borrego, col. 90 |
Vocal de Girona |
|
Marta Lamote de Grignon Aranda, col. 797 |
Vocal de Terres de l’Ebre |
|
Natàlia Luján Roig, col. 892 |
Vocal de Pedagogia, Escola i Orientació Educativa i Professional. |
|
Pilar Morral García, 357 |
Vocal de Pedagogia Social |
|
Aleix Barrera Corominas, 885 |
Vocal de Pedagogia en les Organitzacions |
|
Maria Teresa Gámez Pérez, 1529 |
Vocal d’Emprenedoria i gabinets Pedagògics/Psicopedagògics |
Aquesta nova etapa només tindrà sentit si la construïm conjuntament. Per això us animem a continuar participant en la vida col·legial. El COPEC és de totes i tots, i entre tots el farem més fort.
Continuem fent pedagogia. Continuem fent col·legi. Continuem fent país. Perquè com diu el lema d’aquest any: “Pedagogia viva, societat que avança”
Rebeu una afectuosa salutació,
M. Victòria Gómez SerésPresidenta, en nom de la VII Junta de Govern
Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya
Data de publicació: 26/6/2026





